HTML

író vagyok

A tisztelt olvasónak tudnia kell, íróvá lettem. Az átváltozás nagyjából két órámat vette igénybe, szó sincs hirtelen megvilágosodásról, ugyanakkor nem kérkedhetek hosszú írói jellemfejlődéssel sem. Modern korunkban minden gyorsan zajlik, és az íróvá levés folyamatát „jól eltöltött idő”*-ként írhatnám le. Nem vesztegettem el egyetlen percét sem. (*)Ahogy az angolok mondanák: Money well spent- helyesen/jól elköltött pénz analógiájára

Friss topikok

Linkblog

Átváltozás

2008.01.22. 14:07 | irovagyok | Szólj hozzá!

Címkék: technika átváltozás öntömjén

A tisztelt olvasónak tudnia kell, íróvá lettem. Az átváltozás nagyjából két órámat vette igénybe, szó sincs hirtelen megvilágosodásról (HIVATKOZÁST KERESNI), ugyanakkor nem kérkedhetek hosszú írói jellemfejlődéssel sem mint (HIVATKOZÁST KERESNI).

Modern korunkban minden gyorsan zajlik, és az íróvá levés folyamatát „jól eltöltött idő”*-ként írhatnám le.  Nem vesztegettem el egyetlen percét sem.

Ne értsék félre, eddigi 34 évemet természetesen én is normális emberként éltem.

 

 

 

 

 

(*)Az angolszász nyelvterületen használatos „helyesen/jól elköltött pénz” fogalommal analóg módon.

A bejegyzés trackback címe:

https://novellak.blog.hu/api/trackback/id/tr51307208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása